träningschema

Efter varje gång jag träffat sjukgymnasten känner jag mig verkligen motiverad och taggad till vad det är jag ska göra, har som en svamp sugit åt mig allting han har sagt och det är kloka ord! Dock är de lätta att glömma.
Därför tänker göra ett träningschema,  tills nästa träff med Kurre, 7 november.
Detta alltså på grund av att jag måste få kontroll i mitt skadade knä, nu SKA jag ta tag i det.

Träningschema:
Vecka 1: Minst 3 powerwalks á 1h. Hopprep, spänna och balans 3 ggr.

Vecka 2:
Minst 3 powerwalks á 1.5h. Hopprep, spänna och balans 3 ggr, utveckla.

Vecka 3:
Minst 3 powerwalks á 1.5h och hoppa på ett ben då och då under någon prom. Hopprep, spänna och balans 3 ggr.

Vecka 4: Minst 3 powerwalks á 1.5h och hoppa på ett ben. Hopprep, spänna och balans 4 ggr, utveckla.

Vecka 5: Minst 3 powerwalks á 1.5h och hoppa på ett ben. Hopprep, spänna och balans 4 ggr.


Enda nackdelen, 7 november är det inget annat än vinter här, men jag antar att den inte kan hindra mig. För när jag nått mitt mål, som är att klara av det här, ska jag ha en ipod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback